CHOCORETO CHOCOLATE MILK CHOCOLATE BUTTERSCOTCH DURIAN
Product SKU CHOCORETO
Brand OLI COOKIES
Availability Out Of Stock
CHOCORETO
Description

CHOCORETO! 

Watashi suka amat dengan coklat! Sejak sejak baru balik dari Jepun tak pernah jumpa choco jar ataupun chocorice

Setiap kali nak beli kat mana mana mesti ada kurangnya, tak berbaloi, bubble rice dengan baby crunch lemau lah, coklat sikit pulak tu dalam bekas dan coklatnya kebanyakkannya muak, baru dua suap dah jemu.

Well well well

Watashi jumpa choco jar daripada Oli Collection bila masuk je dalam mulut jadi CHOCORETO! Patut laa nama dia chocoreto! Termimpi mimpi ni hah, kalau boleh tiap masa nak makan. 

CHOCORETO ada 4 perisa hangpa tau dak?